مسافران آسمانی مسافران آسمانی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

مسافران آسمانی

عکس از ما ، قضاوت از شما

1391/1/18 12:42
نویسنده : عمه معصوم
1,397 بازدید
اشتراک گذاری

بذار ببینم چطوری میتونم تا بقیه سرشون گرمه ، نقشمو عملی کنم...؟؟؟

آهان فهمیدم...از اینجا باید درش بیارم...ایول به خودم ، الکی خان نشدمااااااا...

بذار اینو هم در بیارم...تا هنرنماییم کامل بشه...

خان بابا ...ببین از حالا چقدر کار بلدم...؟اساسی تعمیرش کردم برات...

خان بابا : آفرین پسرم ، دستت درد نکنه بابا جون...

مادرجون: برا گل پسرم اسپند دود کنید و کلی ماچ و بوسه...

میبینید دوست جونا...خدا شانس بده ، بهم ریختن شده کار بلدی

دارن جای منو هم پیش خان بابا میگیرن...ای روزگار...چکار کنم که خودمم عاشقشوووووووونم ... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (31)

مامان رادین
17 فروردین 91 13:57
سلام
ممنون بهم سر زدید.
زنده باشه گل پسری.
وب زیبایی دارید


نظر لطفتونه عزیزم...بازم بیاین دیدنمون...
مامان سهند
17 فروردین 91 19:38
سلام عزیزم امیدوارم همیشه خوش باشید و شاد کوچولوی نازی دارید خدا براتون حفظش کنه از ابراز همدردیتون ممنونم. امیدوارم هیچ وقت غم مهمون خونه های قشنگتون نشه


انشاالله خدا به هیچ کس غم نده...بازم دعا میکنم خدا بهتون صبر بده...
مامان و بابا آندیا
17 فروردین 91 19:47
سلام وب قشنگی دارید ایشالله دوباره سر میزنم


نظر لطفتونه...خوشحال میشیم تشریف بیارید...
مامان محمد فرزام
17 فروردین 91 22:51
معصوم جون نوه های خان بابان دیگه.
شانس دارن خواهر.اگه ما بودیم غیر از دعوا جریمه مونم می کردن



درست میگی عزیزم...خان بابا حکم کردن که نوه هام تو خونه من مختارن هر کاری رو انجام بدن و کسی هم نباید از گل بهشون کمتر بگه...
خدایاا خان بابایی رو از ما خان کوچولوها نگیر...آمین...
سودابه
18 فروردین 91 0:27
سلام عمه جون جوني خوبي؟
محمد متين دنيا بياد عزيزم!!!!!!!!!!!!محمد متين جان راه ميره و منو عزيز صدا ميزنه وكلي شيطوني ميكنه.ميدونين ما از قديمياي وبلاگيم ومشخصات وبمون مال يكسال پيشه.
خيلي ممنون كه به وبمون سر زديد


شرمنده ...من شرح وبلاگتون رو خوندم...
بازم پیشمون بیاین ...خوشحال میشیم...
نگین مامان رادین
18 فروردین 91 1:33
ای جونم فدای خراب کاریهات ،حق دارند بابا از بس نازی که خراب کاریهات هم به نظر شیرین می یاد


راستی خاله جون...؟من خیلی نازم...؟خاله معصوم هم همینو میگه...
مامان آرشام
18 فروردین 91 10:55
سلام. مرسی که به وبلاگ آرشام اومدید. وبلاگ زیبایی دارید. خوشحال میشم وبلاگمون رو لینک کنید.


شما هم خوش آمدید...امیدوارم دوستای خوبی برای هم بشیم...
مانی
18 فروردین 91 15:00
سلام نوه های خان بابایی ،شماها چقدر با مزه اید !! از اینکه منو به جمع دوستیتون دعوت کردید خوشحالم


سلام به روي ماهت دوست جوني،خوش آمدي ...بازم بيا ديدنمون ماني جون...
مامان علي خوشتيپ
18 فروردین 91 21:18
اي جوووووووووونم آقاي مهندس خوردني


مامان علي خوشتيپ
18 فروردین 91 21:36
فكر كنم قبلا گفته بوديد كه اهوازي هستيد.
اميدوارم بتونيم همديگه رو توي دنياي واقعي ببينيم.



انشاالله...مایه مسرت هست عزیزم...
آرزو مامان نیکی
18 فروردین 91 23:29
آخی از الان داره تمرین میکنه
خوش به حالش که همچین خان بابا و عزیزجونی داره
ببینم اون مگه بخاری نیست؟ مگه اهوازم سرد میشه که بخاری میذارید؟


وا...آرزو جون؟خب گرم هست...اما دیگه از آذر تا نیمه اسفند سرد میشه...ما هم میخوایم تو دلمون نمونه یه شعلشو روشن میکنیم...
نرگس
19 فروردین 91 0:33
بخاری جدید مبارک .


کامنت قشنگی بود...مرسی...
مامان احسان
19 فروردین 91 8:55
سلام ممنون که به ما سر زدید با اجازه لینکتون میکنم


لطف میکنی...از آشنائیتون مسرورم...
محك
19 فروردین 91 9:29
سلام، ضمن تشكر از نوشته ارسالي، در خصوص ايجاد شبكه هاي اجتماعي مثل آنچه شما پيشنهاد فرموده ايد، كاملاً موافقم. هر كمكي هم كه از دست ما بر آيد دريغ نخواهيم كرد. گروه صلح (صدرا، ليلي و حسن)


ممنون از موافقتتون...به امید پایداریه این گروه صلح و دوستی...
آرزو مامان نیکی
19 فروردین 91 10:34
ایشاله همیشه دلتون گرم باشه عزیزم
ممنون که میای پیشم و همیشه با کامنتای قشنگت منو شرمنده میکنی
امیدوارم همیشه سلامت و پاینده باشی


مرسی عزیز دلم...خب خوبی رو باید گفت...
مامان علی خوشتیپ
19 فروردین 91 14:03
عزیزم میشه بپرسم فامیلتون چیه و کجا میشینید؟
البته در صورت تمایل میتونید بگید.ببخشید فضولی میکنما
خاله مهسا(زادین عسلی)
19 فروردین 91 18:39
سلام دوست عزیز مرسی که به وبلاگ ما سر زدید خوشحال میشیم لینکمون کنید


شما رو لینک کردیم خاله مهسا جون...
Mumy
19 فروردین 91 19:34
مرسی عزیزممممم
بابا کامران
19 فروردین 91 19:58
سلام. آخی چه نی نی نانازو توپولی دارید خیلی نوشته های روی عکس قشنگ بود. من عاشق بچه های توپولی هستم. به جای من ببوسیدش. مرسی که به ما سر زدید.


خواهش میکنم...بازم بیاین دیدنمون...
منصوره
20 فروردین 91 0:49
درود بر دل پاک و پر احساست
وبلاگ پر مهری داری عالیه
ما ادما وقتی دلمون واسه عزیزامون تنگ میشه یاد خاطراتمون می افتیم من به خاطر فاصله ای که از مسافرای نو رسیده دارم تصویر چندانی در ذهن ندارم مرسی از این پل عاطفی که بینمون برقرار کردی و این فاصله و شکستی.
یه دنیا بوسه واسه لپای نو رسیده های خان بابا


مرسی عمه جونی که به ما سر زدین...ما هم دوستتون داریم و میبوسیمتون از راه دور...
منصوره جون وبلاگتو دیدم عالی بود...خیلی دوستت دارم عزیزم...
عروس سوم خان بابا(مامان محمد)
20 فروردین 91 1:31
وای وای پسملی شیطون چیکار کردی عزیز زن عمو
محمد چی رو خراب میکنه خدا میدونه ؟
ولی خیلی صحنه قشنگی بود جاتون خالی


جالبه که خودش بیشتر از ما ذوق کرده بود...
مامان طاها
20 فروردین 91 8:07
آفرین به تو تا میتونی شلوغ کن و آتیش بسوزون.


عزیزم همینجوریشم آتیش میسوزونه...
مامان آرمان(مونا)
20 فروردین 91 14:26
سلام
ممنون که به آرمان سرزدید
پسر گل شما هم خیلی خوشگل و دوستداشتنی هست خدا براتون سالم وشاد حفظش کنه


مرسی عزیزم...خدا گل پسر شما رو هم حفظ کنه...
مبین فرفری
21 فروردین 91 3:54
سلام عزیزم واقعا این کارهاشون لذت داره

مبینم دسته کمی از این کارا نداره


همینطوره که میگین...
مامان علی خوشتیپ
21 فروردین 91 9:21
خصوصی
محمد
21 فروردین 91 11:49
سلام
سال نو مبارک .سال خوبی رو براتون آرزو میکنم
ماشاءالله به گل پسرتون.
روستای شکراباد یکی از روستاهای شهرستان زرند- کرمان
ولی خودم ساکن بافق یزد
شاد باشید وسلامت


ممنون از توضیحتون...سال نو شما هم مبارک...بازم بیاین پیشمون
مامان آندیا
21 فروردین 91 19:29
سلام ببخشید دیر جوابتون دادم چونکه هارد کامپیوترمون سوخت (تمام عکسای آندیا پاک شدن) )تا جایگزین کردیم طول کشید محمد جون خوشگل خاله خوبه ؟ از طرف خاله ببوسش


الهی...یعنی هیچ کدومو ندارید...؟
چشم حتما...
مامان محمد مانی
24 فروردین 91 18:44
خدا همه نوه های خان بابا را حفظ کنه.
ممنون از اینکه به ما سر میزنید ، من با افتخار شما را لینک می کنم.


ممنون عزیزم...ما قبلا شما رو لینک کردیم خانمی...
بابای ارشیا خان
27 فروردین 91 14:40
سلام . اولا اون قطرات شبنم وبلاگتون رو بکلی برای ما غیر قابل استفاده کرده . نظر نمیتونیم هر جایی بدیم ... صفحات دیگه باز نمیشن ... بعدشم بخدا من این خان کوچولوها رو تشخیص نمیدم محبت کنید از خان ها ی عزیز از هرکدوم یک عکس برام میل کنید به changiz.amiri@gmail.com
بعدشم ماجرای خان بودن رو قرار بود برام خصوصی بگید که نگفتید چون منم خودم خان زاده هستم عاشق خان و عشیره بازیم

چشم...حتما بهتون جواب میدم...

مامان علي
27 فروردین 91 16:48
ماشالله به مهندس كوچولو .‌ از طرف من ببوسيدش.


حتما...من فقط منتظر پیام بوسیدنم وااااااااااااای...
مامان طاها
29 فروردین 91 18:59

salam
ajab amme khubi!
tahaye man amme nadare!
movafagh bashin!


ممنون عزیزم...طاها جون رو هم خدا حفظ کنه...