مسافران آسمانی مسافران آسمانی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

مسافران آسمانی

خبر فورییییییییییییییییییییی...(5)

1391/1/20 11:31
نویسنده : عمه معصوم
1,199 بازدید
اشتراک گذاری

خبرنگار مجله خبری خان بابا ، گزارشی برای ما ارسال کردند که خبر جوانه زدن 3 دندون جدید محمدفرزام جون رو اعلام میکنه ، محل این 3 مروارید تازه عبارتند از :

چهارمین مروارید : فک بالا ، سمت راست

پنجمین و ششمین مروارید : طرفین دندونای 3 و 4

دیگه گل پسرمون داره برای خودش مردی میشه ماشاالله...اما چند شب پیش همچین دستمو گاز گرفت

                      که از دردش ، اشک تو چشمام جمع شد...گریهگریهگریه

پ.ن :با عذر خواهی فراوان از عروس بزرگ خان بابا به علت عدم انتشار به موقع خبر ارسالیخجالتخجالتخجالت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

عمه ی امیرحسین
20 فروردین 91 13:07
سلام سال نو مبارک . مرواریداشون مبارک باشه


ممنون ، سال نو شما هم مبارک باشه...
مامان آرشام
21 فروردین 91 0:25
مرواریدهای جدید مبارک


مرسی خاله جون...
پریا
21 فروردین 91 10:08
به سلامتی عزیزم. انشاء الله دندونای پر روزی باشه برای قند عسل. فقط یه چیزی بگم؟ باهاشون گاز نگیری ها اینا برای غذا خوردنه گل من. حالا بعدنا که خودت تونستی مواظبشون باش و همیشه مسواکشون بزن تا همیشه سالم باشن.


چشم خاله جون...من پسر خوبی هستم ، فقط خواستم به خاله معصوم نشون بدم که دارم مرد میشم...
مامان سهند
21 فروردین 91 12:52
مبارک باشه عزیز ترینمممممممممممم


مرسی خاله جون...
معصومه عمه پرهام
21 فروردین 91 14:10
چه حالی میده نی نی دست آدمو گاز بگیره و نتونی کاری بکنی
مبارکش باشه


مرسی عمه جونی...منم چون میدونستم خاله معصوم نمیتونه چیزی بگه ، تا تونستم محکم گاز گرفتم...
somayeh
21 فروردین 91 18:08
سلام
بچه ها هدایای بزرگی هستند از بزرگ هستی
نوشتن لحظه به لحظه رشد و بالندگی اونا فقط از یه عمه مهربون با دل آسمونی برمیاد
انصافا جوجو های نازی دارین خوش به حال خان بابا
باافتحار لینک شدی خواهری
موفق باشی
یا علی


خیلییییییییی خوشحالم کردی عزیزم...منم لینکت میکنم با کمال میل
بازم بهمون سر بزن...
نگین مامان رادین
22 فروردین 91 1:41
جوونه زدن مروارید های ناز و کوچولوت مبارک عزیز خاله دوست دارم هوارتا


مرسی خاله جون...منم خیلی دوستتون دارم...رادین جون رو هم ببوسید
نایسل
22 فروردین 91 14:42
سلام دوست جونی خوبی


سلام به روی ماهت نایس جون...
نایسل
22 فروردین 91 14:43
واسه نظر قشنگتتت مرسی مهربونم


خواهش میکنم ، قابلی نداشت...
معصومه عمه پرهام
22 فروردین 91 15:01
کامنتت انگیزه ای واسه اپ کردنم شد. تشریف بیار


حتما حتما سر میزنم...
مامان اندیا
22 فروردین 91 18:03
عزیزم مرواریدهای نانازت مبارکههههههههههه


مرسی خاله جونی...
نگین مامان رادین
22 فروردین 91 18:33
تهیه خمیر نمكی به مواد زیر نیاز دارید:
270 گرم آرد سفید (دو پیمانه سر صاف)
320 گرم نمك آشپزخانه (یك پیمانه سر صاف)
180 میلی لیتر آب (سه چهارم پیمانه) / به مقداری که خمیر به دست نچسبد
2 قاشق چایخوری روغن مایع طباخی
برای تهیه این خمیر ابتدا مواد خشك را در ظرف بزرگی ریخته آب را اضافه كنید. مواد را با دست خوب مخلوط كنید تا خمیری به دست آید. این خمیر را حداقل به مدت 10 دقیقه تمام ورز دهید تا كاملاً فرم پذیر شود. برای آزمایش آمادگی خمیر، مقدار كمی از آن را در دست گلوله كنید. اگر گلوله ترك نخورد و ازهم باز نشد خمیر آماده كار است.خمیر را به ضخامت 4 سانتی متر پهن کنید.

برای درست کردن قالب دست یا پای کودک را داخل خمیر فرو ببرید واضافه انرا جدا کنید. به دلیل وجود نمک دست و پای نوزاد را خوب بشویید تا احساس سوزش نکند.. قالب رابه مدت 72 ساعت درجای مناسب قرار دهید تا خشک شود و یا درفر 175 درجه سانتیگراد به مدت یک ساعت قرار دهید.

قالب خشک شده را با اسپری رنگ کنید واجازه دهید تا خشک شود.

مقداری خمیر داخل قالب قرار داده بیرون اورده وخشک نموده ودراخر انرا رنگ امیزی کنید.

عزیزم برای اطلاعات بیشتر می تونی به سایت دنیای نفیس بری چون من از اونجا کمک گرفتم


بی نهایت سپاسگزارم عزیزم...خیلی لطف کردین...
آرزو مامان نیکی
23 فروردین 91 7:56
عزیزم مبارک باشه
یه چیزی درگوشت بگم عمه جون هیچوقت دستتون رو یا به شوخی یا واسه دیدن دندونا به دهان بچه ها نبرید زودی عادت میکنن بعدشم هر وقت کسی رو گاز گرفتن دعواشون نکنید چون فقط از سر کنجکاوی بوده فقط محکم بگید نه و یه کوچولو خودتون رو ناراحت نشون بدید و موقعیت رو یه جوری عوض کنید که دیگه نتونه تکرار کنه زودی یادشون میره
میدونم خودتون استادید ولی این رو از یه روانشناس یاد گرفتم گفتم شاید به دردتون بخوره


از راهنماییت بی اندازه ممنون آرزو جون...
آرزو مامان نیکی
23 فروردین 91 14:05
خوشگل خانم اینکه هر چیزی رو به دهنش میبره طبیعیه میگن بچه ها اول دنیاشون رو با دهانشون کشف میکنن همونطوری که تا دنیا میان دنبال سینه مادر میگردن . این طبیعیه
ولی اگه گاز گرفتن عادتش بشه نمیتونه با بچه های دیگه ارتباط خوبی برقرار کنه و تنها میمونه
بچه های نوپا همینن دیگه همش باید مواظبشون بود ایشاله خوب بزرگ شه و نتیجه زحماتتون رو ببینید


بله عزیزم...حق با شماست...انشاالله همینطور بشه...
نایسل
23 فروردین 91 14:06
آخی فسقلی ییییی
دندونات مبارککک عسیس دلم

مرسی گلم میای پیشم بوس بوس


ممنون خاله جونی...بازم میایم پیشتون...
باباي اميرحسين
24 فروردین 91 1:07
سلام خان بابا
خدا همه نواده هاتونو واستون نگه داره
ما وبلاگتونو لينك كرديم .
شما هم ما رو لينك كنين.
ممنون


ممنون...ما هم شما رو لینک میکنیم...
نوشين
25 فروردین 91 2:22
سلام عمه معصوم جان ممنون براي كامنتت ...واقعا دلگرمم كردي ممنون


خواهش میکنم دوست من...
بابای دوقلوها
26 فروردین 91 10:43
به به، مبارکه انشالله به سلامتی دندونات کامل بشه
متین مامی ایلیا
26 فروردین 91 19:34
ای جوووووووووووووووووووونم مبارک باشه عزیزم


مرسی خاله جون...
آرزو مامان نیکی
27 فروردین 91 13:13
عزیزم با پیامای قشنگت شرمنده ام میکنی منم تند تند میام اینجا ولی شما مثل اینکه سرت شلوغه دیر آپ میکنی
به هر حال گل پسریا رو ببوس


مرسی از لطفت آرزو جون...حتما عزیزم...بووووووووووووووس
نگین مامان رادین
27 فروردین 91 13:29
عزیزم چرا اپ نمی کنی دلمون براتون تنگ شده خبرهای جدید از وروجک شیطون بلا می خواییم


چشم ععزیزم...این روزا کلی کار دارم ولی حتما آپ میکنم...
Viator
28 فروردین 91 16:25
........¶¶¶ ......¶*....¶¶ .....¶*........¶ .....¶*...*...¶¶............¶...¶¶ .....¶*..**..¶¶...........¶*.¶.¶¶¶ ......¶****¶¶.........¶***¶...¶¶¶ ........¶***¶..........¶***¶¶...¶¶¶ ..........¶*¶...(////...¶***¶......¶¶ ..........¶¶..((///////..¶*¶...........¶ ........¶*...................*¶ ......¶*...\\.............//...*¶ .....¶*.... @ ........ @ .... *¶ ......¶*.............Y..........*¶ .......¶*........I_I_I ........*¶ ..........¶*................*¶ ..............¶*,,,...,,,,*¶ .................\\\\\))//// ..........¶¶.¶*...........*¶ ¶¶*: ......¶......¶*...............*¶....¶ ..¶......¶*....................*¶.....¶ ¶.....¶*...........................*¶....¶ ¶.....¶*.............?............*¶....¶ ¶¶¶¶*..............................*¶¶¶¶ .........¶*............¶..........*¶ .........¶*............¶..........*¶ ..........¶*...........¶.........*¶ ............¶*.........¶.......*¶ ..............¶*.......¶.....*¶ ......¶¶¶¶¶¶...¶..¶.:.¶...¶¶¶¶¶¶ ...¶¶¶¶¶¶¶_¶¶?¶¶¶?¶¶..¶¶
مامان سهند
28 فروردین 91 19:12
سلام عزیزم خیلی خیلی ممنونتم بابت همه محبتهاتتتتتتتتتتتتتتتت خیلی دوستت دارم و متشکرم که بهم سر میزنی. از طرف من از مادر مثل گلت هم تشکر کن بابت دعاهای قشنگش، راستی منم عاشق ادبیاتم ولی با شعر نو زیاد موافق نیستم


خواهش میکنم عزیزدلم...چو عضوی به درد آورد روزگار...دگر عضوها را نماند قرار...
آرزو مامان نیکی
29 فروردین 91 1:48
این قطرات بارون رو که اینجا گذاشتی عجب با حال و هوای بهار همخونی داره فقط یه کم وبت رو سنگین کرده دیر باز میشه
عمه جون دیدی گفتم سرت شلوغه . امیدوارم همیشه خوش باشید


بابای ارشیا خان هم گفتن...آخه خیلی این قطره شبنما رو دوست دارم...شاید برش دارم...
مونا(مامان ارمان)
30 فروردین 91 10:07
اولاخیلی ممنون که به پسرم سر زدین0 بعد هم بهت بگم عزیزم مرواریدهای سفیدت مبارک


ممنون خاله جون...آرمان جونو ببوسین...
مامانی طهورا
2 اردیبهشت 91 1:17
سلام میشه بیایین به طهورا رای بدین


کجا باید رای بدیم...؟
مامانی طهورا
13 اردیبهشت 91 10:15
سلام عزیز چند وقتیه که میخوام بیام ازتون تشکر کنم بابت حضورتون و نظرات گلتون ولی وقت نمیشد
امروز هم اومدم ازتون تشکر کنم هم اینکه بلینکمتون البته اگه اجازه بدین
لطفا خبرم کن


با کمال میل عزیزم...از دوستی با طهورا جون خیلی هم خوشوقت میشیم...