مسافران آسمانی مسافران آسمانی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

مسافران آسمانی

وقتی خان ها زیرآب زن میشوند

1391/1/30 10:21
نویسنده : عمه معصوم
1,311 بازدید
اشتراک گذاری

خان کوچولوها : از همه دوستای عزیزی که به ما محبت دارن و به دیدنمون میان و با یادمان گذاشتن ، حامل قاصدک دوستی میشن...بی نهایت سپاسگزاریم...قلبقلبماچماچماچ

این چند روزه عمه معصوم همش کارو بهونه میکرد ناراحتافسوسافسوسافسوس و میگفت سرم شلوغه...کلی کار دارم...گرفتارم...تعجبتعجبتعجب البته همش کلاس بود وگرنه ما که کاری ندیدیم...دل شکستهدل شکستهدل شکسته

                 گریهگریهگریه                         گریهگریهگریه                              گریهگریهگریه

 برای همین ما چند روزی غایب بودیم و نتونستیم خدمت خاله جونامون سلامی بدیم ، همش

 تقصیر عمه جونمونه ، با اون دعوا کنید وگرنه ما خیلی دوست داریم زود زود بیایم پیشتون ، باور کنید...لبخندلبخندلبخندچشمکچشمک

عمه معصوم : من که انقدر دوستتون دارم...براتون میمیرم...گناه دارمااااااااااا...زیرآب زنی کار خوبی نیست...اینم آخر و عاقبت عمه بودن...محمدفرزام جون خاله تو دیگه چرا...هان...من که خالتم...عاشقتم...تو هم با پسرعموهات همصدا شدی نهنگ کوچولو...؟

فکر کردین با این کارا دیگه از اون ماچ گنده ها نمیگیرم ازتون... نیشخندنیشخندنیشخند زهی خیال باطل...در اولین دیدار و در اولین فرصت ، همچین سه تا ماچ از لپ سه تاییتون بگیرم تا عبرتی بشه براتون که دیگه بدگویی عمه جون جونیتونو نکنید فسقلیا...با این همه من بازم دیوونتونم وروجکای دوست داشتنی...بغلبغلبغل

با این گفتگوی بالا که خوندید دیگه هم شرمنده شدم هم جوگیر ، تصمیم گرفتم که واسه خاتمه دادن به این حرفا و البته به خواست و شاید هم گلایه ی دوست جونامون ،  که هر طوری شده کارو تعطیل کنم و مطلب جدید بذارم...بابت تاخیر و نبود چند روزه عذر تقصیر...و ببخشید دیگه...باشه...میدونم مهربونید و میبخشید...؟

 ماچماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آرمان
30 فروردین 91 11:07
سلام
ممنون.از تبادل لينك خوشحال ميشم.


منم همینطور...با اجازه شما رو لینک میکنم...
آرزو مامان نیکی
30 فروردین 91 14:06
بابا چه دلبری میکنن این 3 تا کوچولو
بله دیگه نازشون خریدار داره خوشبحالشون
عوض منم یکی یه ماچ نه 2 تا ماچ از اون دستای خوشگل کوچولوشون بکن

دفعه بعد میام میپرسما یادت نره
بوووووووس


چچچچچچچشم...من فقط منتظرم تا درخواست بوس بشنوم...