مسافران آسمانی مسافران آسمانی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

مسافران آسمانی

به جا آوردن سنت مسلمانی(ختنه شدن خان سوم)

1391/2/4 12:50
نویسنده : عمه معصوم
2,392 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه مورخ 31/01/1391 نزدیک ظهر ، خان سوم از نوادگان خان بابایی

 محمد آقای گل گلاب ، ختنه شد...

عزیزم انقدر آروم بود و ساکت که باورم نمیشد...معمولا بچه های دیگه خیلی بی تابی میکنن اما نفس عمه خیلی صبوری کرد...الهی قربونت برم عزیزدلم...

فقط بعد از ظهر داشت بازی میکرد و دست و پا میزد که یهو یه کاری کرد و ...بمیرم الهی گریه کرد...طفلکی از زور درد مثل لبو قرمز شده بود...اما با یه کوچولو تکون دادن مادرجون و لالایی خوندن ، زود آروم شد...

انقدر ساکت بود که دیگه مامان مریمی هم برای صبر و تحمل شازده پسر غصه خورد و بعد هم بغض کرد...

وای محمدم عاشقتم عمه...عاشق نگاههای مهربون و عمیقت...عاشق خنده های کوچولوت و زبونی که وقت خنده بیرون میاریش...عاشق مظلومیتت...خیلی دوستت دارم عزیزم...خیلییییییییییییییییی...

عکسای نفس طلایی رو در بخش دنباله دار مشاهده کنید...

 

 

تو این عکس تازه رسیدیم خونه و جوجوی آروممون ، تو خوابه نازه...

جوجو هنوز خوابه

 

اینجا جوجو بیدار شده و داره بازی میکنه...

جوجو بیدار میشود

و اینجا...جوجوی عمه...و گریه دلخراش خان کوچولو...

جوجو میگرید

بمیرم من الهی که هیچوقت اشکاتو نبینم بابایی عمه...قربونت بشه عمه الهی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

مامان اندیا
4 اردیبهشت 91 14:21
مبارکا باشه ناناسی به سلامتی قربونت برم خوش به حال اقا محمد برا همچین عمه مهربونیخاله جون الان باید دوازده قاشق بخوره تا شب ولی اصلا میل نداره سه قاشقشم به زور میخوره


خدا نکنه خاله جون...بازم خوبه ، الآن اولشه اما بعد بهتر میشه...طاهاهای ما که همینم نمیخورد...
مامان کیاوش
4 اردیبهشت 91 17:53
سلام عمه مهربون.مرسی که سر زدین.ما هم از آشنایی با یه همشهری دیگه خوشحالیم.من هم لینکتون میکنم عزیزم.


ممنون...منم شما رو لینک کردم...
نگین مامان رادین
5 اردیبهشت 91 1:14
مبارکت باشه اقا کوچولو،الاهی فدای مظلومیتت،فدای تو که مردی شدی برا خودت و درد رو تحمل می کنی ایشاالله هیچ وقت هیچ دردی نداشته باشی و تنت سالم باشه


خدا نکنه خاله جون...ممنون از دعای قشنگتون...
پریا
5 اردیبهشت 91 10:13
به سلامتی انشاء الله، مرد بزرگ گریه نکن. آفرین پسر گلم. تو خیلی قند عسلی، خدا نکنه هیچوقت درد داشته باشی.


مرسی خاله جون از محبت و لطفتون...
مامان محمدرضا
5 اردیبهشت 91 12:00
مرسی خاله جون مهربون .

من و محمدرضا خیلی دوستت داریم


منم خیلی دوستتون دارم عزیزم...
محمد
5 اردیبهشت 91 12:29
مبارک باشه مسلمان شدنت محمد خان


ممنون عمو جون...مرسی...
سپیده
5 اردیبهشت 91 13:36
مامان امیر مهدی
5 اردیبهشت 91 13:53
عزیزم شما رو لینک کردم
بابای دوقلوها
5 اردیبهشت 91 15:21
مبارک باشه خان
انشالله عروسیت رو ببینیم



مرسی عمو جون...انشاالله...
سپیده
5 اردیبهشت 91 18:10
خانمی با افتخار لینکتون کردم.


مرسی عزیزم...
مامان علي خوشتيپ
6 اردیبهشت 91 2:05
مباركت باشه خان سوم


مرسي خاله ساراجون...
مامان امیر مهدی
6 اردیبهشت 91 20:16
ولی من که لینک نشدم


شرمنده خانمی...همین الآن لینک شدید...
مامان علي
6 اردیبهشت 91 21:15
مبارك باشه خاله جون . آفرين به مرد كوچولومون كه گريه نكرده.


مرسی خاله جون...دیگه خیلی مرد شدم...
مرتضی
6 اردیبهشت 91 22:23
سلام ممنون که لینکم کردی بنده ام شما رو با افتخار لینک نمودم


مرسی ...لطف کردین...
بابای ارشیا
7 اردیبهشت 91 0:14
سلام . منتظر عکساتون هستم لطفا به changiz.amiri@gmail.com برام میل کنید و ممنونم
آرزو مامان نیکی
7 اردیبهشت 91 8:21
مبارک باشه عزیزم
وای گریه شو ببین ملافه رو همچین چنگ زده دلم رفت
دیگه ازین عکسا نذار دختر اول صبحی کلی غصه خوردم
ایشاله همیشه خندون و سلامت باشن


چشم عزیزم...خواستم اینطوری مظلومیتش بیشتر به چشم بیاد...
امیر
7 اردیبهشت 91 13:55
با بیمه عمر و تامین اتیه فرزندان بیمه پاسارگاد آینده فرزندان دلبندتان را تضمین کنید جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید 09123197174 09358500640 02156341057 امیر مسلمی مشاور و کارشناس فروش بیمه عمر و تامین اتیه بیمه پاسارگاد http://www.bimepasargad.mihanblog.com
عروس سوم خان بابا(مامان محمد)
9 اردیبهشت 91 13:53
سلام
من از پسر گلم ممنونم که اینقدر در برابر مشکلات صبوری میکنه و مامانش رو اصلا اذیت نمیکنه
خدا رو بابت چنین هدیه ای شکر میکنم
توی بعضی شرایط واقعا دلم واسه مظلومیتش میسوزه و دلم میخواد فریاد بزنم ، مامان انشاالله هیچ وقت مریض نشی که من میمیرم ...

از مظلومیت و صبوریش هر چی بگیم ، کم گفتیم...
مامان احسان
10 اردیبهشت 91 10:59
سلام عزیزم ممنون که بازهم به ما سر زدید امیدوارم به زودی قسمت خودتون بشه


انشاالله عزیزم...
متین مامی ایلیا
10 اردیبهشت 91 15:13
سلام معصوم جونم، اره عزیزم به مادر بزرگم میگیم اومّا خودش اینجوری دوست داشت فکر میکنم معنیش میشه مادر
راستی عمه مهربون چرا عکسای طاها و محمد فرزام و نمیذاری؟ دلم واسه پسر گوگولیا تنگ شد اخه


مرسی از توضیحت عزیزم...چشم چشم میذارم عکساشونو...
مامان پریسا
10 اردیبهشت 91 23:04
سلام عزیزم . مبارک باشه.
از وب مامان علی اومدم.
خوشحال شدم با یه همشهری دیگه اشنا شدم.
حیف شد کاش اونجا میدیدمتون .
ایشالله در فرصت بعدی.
با اجازه لینکتون میکنم.......


من هم از آشناییتون خوشوقتم و خوشحال میشم ارتباط بیشتری داشته باشیم...
مسافران آسمانی هم با کمال میل شما رو به جمع دوستاشون اضافه کردن...
مامان امیر مهدی
11 اردیبهشت 91 14:21
______________$$$$$$$ _____________$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$ _____________$$$$$$$$$ _____$$$$$$_____$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$ ___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$ ____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$ ______$$$__$$__$$$______________$$$$ ___________$$____$_______________$ ____________$$____$______________$ _____________$$___$$$__________$$ _______________$$$_$$$$$$_$$$$$ ________________$$____$$_$$$$$ _______________$$$$$___$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$ _______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$ ______________$$$__$___$$$______$$$$ ______________$$$_$__________$$_$$$$ ______________$$$$$_________$$$$_$_$ _______________$$$$__________$$$__$$ _____$$$$_________$________________$ ___$$$___$$______$$$_____________$$ __$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$ _$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$ _$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$ _$$_____$___$___$$$$____$____$$ __$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$ __$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$ ___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$ ____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$ _____$$_$$$$___$__$$__$__________________$ ______$$____$__$$$____$__________________$ _______$____$__$_______$$______________$$ _______$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$ __________$$$_________________$$$$$ سلام آپم تشریف بیارین و با نظرات قشنگتون خوشحالمون کنید
مامان امیر مهدی
11 اردیبهشت 91 14:49
عزیز دلم من با دوست گلم که قهر نمیکنم
اصلا قهر تو مرام ما اهوازی ها نیست فدات شم


نه عزیزدلم...از مهربونیت مطمئنم...
بابای ارشیا
11 اردیبهشت 91 15:47
من شرمندم بخدا. خداوند عمر خان بزرگ و صدها سال توام با سلامتی و عزت کند انشالله. اصلاح کردم .دست خان بزرگ رو می بوسم.


دشمنتون شرمنده باشه...خان بابا هم ارادت دارن به شما و روی شما رو میبوسن...
مامان امیر مهدی
11 اردیبهشت 91 18:32
ممنون که سر زدی بوووووووووس
پارميدا
11 اردیبهشت 91 20:00
سلام مياي وبلاگ دختر منم ببيني.
من هميشه ميام و وبلاگتو مي خونم.جالبه برام اما اكثرا حرفي به ذهنم نميرسه برات بنويسم عزيزم


بله چشم...حتما میایم دیدنتون...
مامان آیلین
12 اردیبهشت 91 12:10
مبارک باشه محمد جان ،تبریک به خاطر عمه مهربونی که داری


ممنون خاله جون...عمه معصوم هم مهربونه هم عاشقمونه...
مبین فرفری
12 اردیبهشت 91 18:25
مبارک باشه عزیزم
مادر کوثر
13 اردیبهشت 91 7:30
مبارکه
مامان طاها
16 اردیبهشت 91 12:10
مرد شدنت مبارک عزیز خاله


مرسی خاله جون...
مامان سیناو سعید
17 شهریور 91 16:55
سلام
مبارکش باشه
نه به شما که اینقدر زود ختنه کردید
نه به ما که پسرام9و11سالشونه تازه قراره فردا ختنه شن


الهی...چه فرقی میکنه عزیزم...لابد شما الآن صلاح به انجام این کار دیدید...
میلاد
10 بهمن 92 15:08
سلام منم نه سالم بود عمم یکروز که خونشون بودم بردم با مامانم و مادر بزرگم بردم ختنه ام کرد تومطب من که گریه میکردم و نمیخوابیدم رو تخت میگفت عمه بخواب میخوای مرد بشی گریه که نداره خودشم موقع ختنه دستامو گرفته بود یادش بخیر