مسافران آسمانی مسافران آسمانی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

مسافران آسمانی

بازی وبلاگی...

1391/2/29 14:09
نویسنده : عمه معصوم
1,175 بازدید
اشتراک گذاری

این یه بازیه وبلاگی هست که معصومه جون دوست عزیز وبلاگیم پیشنهاد داد ، من هم چون ازش خوشم آمد انجام دادم...

اگر ماهی از سال بودم : مهر

اگر یه روز هفته بودم : سه شنبه

اگر یه عدد بودم : 7

اگر یه جهت بودم : شمال

اگر یه همراه بودم : فرقی نمیکرد

اگر نوشیدنی بودم : آب طالبی

اگر گناه بودم : بی حجابی

اگر یه درخت بودم : سرو

 اگر یه میوه بودم : هلو

اگر گل بودم : میخک سفید و بنفش

اگر آب و هوا بودم : مه آلود

اگر یه رنگ بودم : یاسی

اگر یه پرنده بودم : قو

اگر یه صدا بودم : معین

اگر یه فعل بودم : کمک کردن

اگر یه زمان بودم : 8 صبح

اگر یه خیابان بودم : شانزه لیزه

اگر یه فیلم بودم : آژانس شیشه ای

اگر یه پنجره بودم : رو به دریا

اگر تاریخ بودم : تاریخ صدر اسلام

اگر یه ساز بودم : سنتور

اگر یه کتاب بودم : بوف کور از صادق هدایت

اگر یه شعر بودم : عصیان از فروغ فرخزاد

اگر طبیعت بودم : یه جزیره بدون سکنه

اگر یه حس بودم : حس شاد کردن یه دل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

ilijoon
29 اردیبهشت 91 12:51

جالب بود


مرسی عزیزم...
مامان علي خوشتيپ
29 اردیبهشت 91 15:47
اينو تو يه وب ديگه هم ديدم.گفتم كه ياد فيلم پرتقال خوني افتادم


وب عمه پرهام بوده عزیزم...معصومه بهم پیشنهاد داد...
بابای دوقلوها
30 اردیبهشت 91 14:22
جالب بید
مامان فاطمه
30 اردیبهشت 91 23:33
جالبه ولي آخرش چي مي شه گلم؟


آخر نداره عزیزم...فقط علایق یه نفرو نشون میده...
آرزو مامان نیکی
31 اردیبهشت 91 7:07
بانمک بود
اگه یه حس بود دوست داشتم حس آزادی بچه ها رو تجربه کنم به همون راحتی بخندم و بازی کنم و بدوم


عزززززززززززیزم...چه جالب ، حسابی تو قالب نیکی جونی رفتیا...؟
معصومه عمه پرهام
31 اردیبهشت 91 11:14
تو جهت، درخت، میوه، صدا و کتاب یکی بودیم.
پس علایقمون تا حدی بهم نزدیکه
در کل جوابات خیلی قشنگ بودن.




برای من هم جالب بود...خوبه که سلیقه هامون بهم نزدیکه...
مامان فاطمه
1 خرداد 91 14:25
مرسي عزيزم ؛فكر كردم يه نوع تست روانشناسيه.


خب هست خانمی...اما تست هر فرد برای خودش هست.
ilijoon
1 خرداد 91 14:46
ilijoon
2 خرداد 91 13:24
ستاره زمینی
6 خرداد 91 14:55
مامان محمدفرزام
24 خرداد 91 12:12
جالب بود.خوشم اومد.مثل همیشه عالییییییی



ممنون عزیزم...تو هم مثل همیشه به من لطف داری گلم