مسافران آسمانی مسافران آسمانی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

مسافران آسمانی

جشن دندونی محمد کوچولو

1391/9/21 20:34
نویسنده : عمه معصوم
1,406 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره بعد از چند وقت ، فرصتی دست داد تا بتونم بیام و پست جدید بذارم...

خیلی دلم برای نی نی وبلاگ و دوستای خوبمون تنگ شده بود اما یه مدتی نت نداشتم و بعد هم که کارام زیاد بودن و فرصت نوشتن نبود...

به هر حال ، مهم این هست که دوباره به جمع دوستامون برگشتیم...

البته موضوع این پست به تابستون برمیگرده که محمد کوچولو که حالا دیگه خیلی شیرین و ناز شده ، دندون درآورده بود و مامان مریم جون براش جشن دندونی گرفت...

هر چند واسه اینکه عمه معصوم ، جای دیگه ای دعوت بود و مجبور بود بره ، نتونست از اول مراسم توی جشن حاضر باشه و به آخراش رسید ، نتونست از پسرعموها که دور هم جمع شده بودن عکس بگیره...

 چون از صبح برای کمک به مریم جون رفتم و قبل از آمدن مهمان های عزیز ، اونجا رو ترک کردم ، فقط تونستم از تزئینات مراسم عکس بگیرم... وقتی هم دوباره برگشتم پسر تازه دندون درآوردمون خوابیده بود...

مریم جون کلی سلیقه به خرج داده بود و کلی تدارک دیده بود...

 تاریخ این مراسم 27/05/1391 بود که با اندکی (چند ماه ) تاخیر نوشته شد...

برای دیدن عکس تزئینات میتونید به قسمت دنباله دار سری بزنید :

 

اینا هم چند تا عکس از هنرنمایی عروس سوم خان بابا که خیلی خوش سلیقه هست...

خب دیگه عروسای خان بابان...یکی از دیگری کدبانوتر...

 

ورودی

 

 

ورودی

 

 

 

 

 

 

 

 

قبل از شروع مراسم و بعد از کلی زحمت واسه چسبوندن این بادکنکا چند تاش ترکید...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

رضوان مامان رادین
22 آذر 91 20:46
وای عمه جون کلی دلمون واستون تنگ شده بود..
چه جشن دندونی خوشملی.مبارکت باشه محمد جان


ممنون رضوان جون...ما هم براتون یه عالمه دلتنگ بودیم ، حتما میایم پیشتون عزیزم...
رضوان مامان رادین
22 آذر 91 20:48
چه عجب دلمون واستون تنگ شده بود... محمد جان چقدر جشنت خوشگل تزئین شده بود.مبارکت باشه
مامان اتنا
23 آذر 91 14:45
با کمی تاخیر مبارک بادا
هیراد و عمه لیلاش
26 آذر 91 11:47
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو از شما دارم من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
پريا
27 آذر 91 11:50
سلام خانم. خوبید شما؟ دلمون تنگيد اینقدر اومدیم وب رو باز کردیم و مطلب جدید نديديم. خدا رو شکر که برگشتید. انشاء الله همیشه شاد ، سرحال و سالم باشید. دندون درآوردن محمد جان هم مبارک باشه. انشاء الله دندوناش پر روزی باشن براش. بارک الله به مامان که اینقدر با حوصله براش جشن گرفته. تزئینات هم خیلی زیبا بود. آفرین


سلام پریا جون
مرسی از لطفت عزیزم ، ما هم خیلی دلتنگتون بودیم...
متین مامی ایلیا
28 آذر 91 18:58
اولین مرواریدت مبارک محمد کوچولو دست مامانیت درد نکنه خیلی قشنگ بود و همینطور دست عمه گل و مهربونت که خاطراتت و مینویسه


مرسی متین جون...منم خیلی دلم برات تنگ شده بود عزیزم...
عروسای خان بابا خدایی خیلی خوش سلیقه هستن...
مامان آندیا
30 آذر 91 23:41
مبارک باشه عزیزم مرواریدای قشنگت هوووووووورا خیلی دلم براتون تنگیده بود