مسافران آسمانی مسافران آسمانی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

مسافران آسمانی

شنیدن صدای گرم یک دوست مجازی

1392/2/26 11:00
نویسنده : عمه معصوم
1,402 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزه با خودم فکر میکردم که این پست رو با این موضوع بنویسم یا ننویسم؟ کلی با ذهن درگیرم ، کلنجار رفتم تا اینکه بالاخره تصمیم گرفتم ، بنویسم...

هفته گذشته ، پنجشنبه مورخ 1392.02.19 ساعت حدودا 7:30 عصر بود که گوشیم زنگ خورد و بعد از دیدن شماره ناشناس و جواب دادن ، صدای گرمی بهم گفت : معصوم خانم و من با کمال تعجب گفتم بله و شما...؟ که گفت : من ... هستم...

خدای من نزدیک به 20 روزی میشد که شمارمو بهشون داده بودم ولی چون تماس نگرفتن ، گمان کردم که شاید تمایلی ندارن و دیگه حرفی نزدم...

خیلی هیجان زده شدم ، وقتی صدای این دوست عزیزی که تو دنیای مجازی باهاش آشنا شدم  رو شنیدم... از ذوق نمیتونستم جلوی غلتش اشک روی پهنای صورتم رو کنترل کنم...

دوستیه ما از همون ابتدای ساختن وبلاگم شروع شد و حالا خوشحالم که به دنیای واقعی راه پیدا کرده ، تازه من با نینیه ماهش هم  حرف زدم و چه شیرین زبون و دوست داشتنی بود...اگه یه روزی از نزدیک ببینمش حتما حتما لپاشو گاز میگیرم...و کلی ماچش میکنم از اون آبداراش...

 دوست عزیز و مهربونم خیلی دوستت دارم و امیدوارم این دوستی و این ارتباط تا همیشه باقی بمونه و صمیمانه و خاضعانه ، از اون بزرگ مهربون میخوام که برایت مقدر کند هر آنچه در دل داری ...

شاد باشی و برقرار ، سلامت باشی و تندرست ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

محمد
27 اردیبهشت 92 13:41
دوستی هاتون پایدار
ستاره زندگیم اریانا
1 خرداد 92 7:15
سلام به وب منم سربزنید وب شما خیلی زیباو جالب بود
مامان ایلیا نفس
1 خرداد 92 21:37
سلام دوست خوبم ما آپ شدیم بیا سر بزن ممنون که سر زدی


سلام ، حتما میام عزیزم و کلی بووووووس
آرزو مامان نیکی
2 خرداد 92 15:54
آخی چه گرم و صمیمی نوشتی
همیشه همینجور خوشحال و شاد باشی عزیز


ممنونم آرزو جون
مامی طاها
3 خرداد 92 0:48
به ما هم بگو کیه.آفرین آفرین بگو


گریه نکن دوست گلم بهت میگم خانمی
مامان پریسا
3 خرداد 92 19:11
سلام معصوم جون. حالا ببینم برای سری جدید قرار نی نی وبلاگی هستی تا من هم روی ماهتو ببینم.




سلام مریم جون ، چرا که نه بی اندازه از دیدنتون خوشحال میشم ، امیدوارم شما هم بتونین تشریف بیارین


مامان آرشیدا کوچولو
4 خرداد 92 15:16
معصوم دلبرم نظر خوشملی برام گذاشته بودی مهربونم
این روز ها سرم حسابی شلوغه برا علتش برو خصوصی


مرسی زهره جون بامرام...خیلی ماهی
مامان آرشیدا کوچولو
5 خرداد 92 0:16
خصوصی خصوصی
مامان امیر مهدی
5 خرداد 92 2:00
کی بود عزیزم ما هم میشناسیمش؟
پريا
7 خرداد 92 12:05
سلام، واااااااااااااااای که چقدر شما با محبت هستيد. خدای دوستی ها دوستیون رو حفظ کنه عزیزم.


ممنونم پریا جون خدا دوستیه ما رو هم حفظ کنه گلم
عمه ی امیرحسین
9 خرداد 92 22:50
کاش از این سعادت ها نصیب ما هم بشه


عزیزززززززززززززززززززززززززم منم از خدا میخوام
مامان علی خوشتیپ
22 خرداد 92 14:07
دوستیهاتون مستدام
مامان حورا
2 مرداد 92 0:54
سلام عمه مهربون منم عاشق برادرزاده هایم هستم حس قشنگتو درک می کنم می خوام لینکت کنم به ما هم سر بزن


سلام عزیزم ، عمه ها همه عاشق برادرزاده هاشون هستن من هم با کمال میل شما رو لینک میکنم...