مسافران آسمانی مسافران آسمانی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

مسافران آسمانی

میلاد امام علی (ع) و روز پدر گرامی باد

1392/3/4 18:24
نویسنده : عمه معصوم
1,214 بازدید
اشتراک گذاری

این پست رو ٥شنبه آماده کردم و تیک عدم نمایش در وبلاگ رو زدم دیروز که ارسال کردم یادم رفته که تیک رو بردارم امروز دیدم تو وبلاگم نشون داده نشده ، یعنی تازه فهمیدم...خجالتگریهعصبانی

میلاد با سعادت مولای متقیان و بزرگ امام شیعیان جهان ، امام علی (ع) را به همگان شادباش میگم...

                

             

 

مرد که باشی...مجبور میشوی ، غیرممکن هارا تجربه کنی...

مجبوری ، درد ها را تحمل کنی و با لبخندی بگویی تمام میشود...

پدر که باشی باید بگذری از داشته هایت...

تو باید سنگ صبور کسی بشوی که در تو ، توانایی غیرممکن ها را میبیند...
دل نداری که به فرزندت بگویی ندارم...دل نداری که پاره تنت سختی بکشد...
عجب موجود عجیبی هستی...
هیچ وقت کسی به زیبایی تو اهمیت نخواهد داد...
                   به چروک های روی صورتت... 
                                       زیرا تو مردی... 
                                               روز پدر بهانه است...

                                                   بی بهانه روزت مبارک...

              

روز پدر و روز مرد رو به همه مردان ایران زمین ، بخصوص خان بابای عزیز و دوست داشتنی خودم ، پدر همسرم ، برادرام و همسر عزیزم ، تبریک میگم و از خدا میخوام که این عزیزان رو در پناه خودش حفظ کنه و همیشه گرمای حضورشون نیرو و قوت قلبم باشه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

ستاره زندگیم اریانا مامان اریانا
4 خرداد 92 12:52
سلام عزیزم من شمارو لینک کردم ممنو که اومدین بازم بهمون سربزنید


مرسی عزیزم ، ما هم با کمال میل شما رو لینک میکنیم...
مامان آرینا مو فرفری
4 خرداد 92 14:58
______$$$$$$__$$$$$$$$__$$ ____$$____$$$$__$$$$__$$$$ __$$______$$$$$$__$$$$$$$$ __$$____$$$$$$$$__$$$$$$ __$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$ $$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$ $$$$__$$$$$$__$$__$$$$ __$$$$______$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$ _$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$ __$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$ ___$$$$_____________`$$$ ___________________ $$ __________________`$$` ________________$$` _____$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$ _$$$$____$$_$` $$$$$__$$___$$___$$$$ $$$$$$$______`$$_$$$$$$ $$$$__________$$$_____$ $$___________` $$____$$ _____$$$_____$$`___$$$$ ___$$$$$$___$$__$$$$$$ __$$$$$$$$_$$_$$___$$$ _$$$____$$$$_$$__$$$$ __$$_____$$_$$$$$$$ ___$______`$$ ___________$$ ____________$$` ___________`$$ __________$$ _________$$
مامان ملینا و کوروش
4 خرداد 92 20:52
روز پدر بر خان بابای عزیز مبارک


مرسی دوست عزیزم...روز پدر به همه باباها مبارک باشه
مامان امیر مهدی
5 خرداد 92 1:57
عزیزم منم روز پدر رو به بابای عزیزت تبریک میگم امیدوارم سایش از سرتون کم نشهآپم


ممنونم زینب جان ، آرزو میکنم خدا همه مامان و باباها رو حفظ کنه عزیزم
مامان آرشیدا کوچولو
7 خرداد 92 15:06
آیا این هفته شما میاید هایا قرار بگذاریم ؟؟؟


این هفته نه زهره جون...نمیشه هفته دیگه باشه؟
مامان کیاوش
8 خرداد 92 17:57
سلام گلم.خیلی دلم برات تنگ شده.
برات نظر میذارم ثبت نمیشه.


سلاااااااااااااااام مامان کیاوش عزیز
اینم از کم سعادتی من هست خانمی که نظراتون ثبت نمیشه ...منم خیلی دلتنتونم بخصوص کیاوش که دوست دارم بخورمش
اتنا مامان نگین
9 خرداد 92 10:07
سلام عزیزم خصوصی
مامان پریسا
9 خرداد 92 15:50
من هم تبریک میگم و سلامتی برای همه ی عزیزان ارزو میکنم.

راستی معصوم جان جمعه ی این هفته زیارتتون میکنم یا نه؟


راستش فکر نمیکنم این هفته سعادت نصیبمون بشه و بتونم ببینمتون اما توی فرصتهای بعدی اگه عمری باشه حتما میبینمتون گلم
متین مامی ایلیا
9 خرداد 92 16:53
سلام عزیزه دلم ممنون که به یادمی دوست خوبم
خصوصی


بابت خصوصیت ممنون عزیزم...من همیشه به یاد شما و ایلیا جون هستم...
رضوان مامان رادین
10 خرداد 92 0:38
چقدر متنتون قشنگ بود...عالی بود


مرسی عزیزم نظر لطفتونه...
آرزو مامان نیکی
12 خرداد 92 6:36
سلام خانمی خصوصی داری
مامان امیر مهدی
12 خرداد 92 17:01
عزیزم اون رمز چی بود؟

آرزو مامان نیکی
13 خرداد 92 6:54
لطفا این نظر رو تایید نکن یادم رفت بزنم خصوصی ممنون
مامان امیر مهدی
13 خرداد 92 11:47
هاااااا تعجب کردمیه بار اون رمزو داده بودی کامنت هم گذاشتم.ماشالا خیلی نازی کاش بشه یه بار از نزدیک همدیگرو ببینیم


واقعا؟آخه من تازه کانتت رو دیدم...جالبه که رمز رو قبلا هم بهت داده بودم
ممنون عزیزم نظر لطفته و چشمات قشنگ میبینه گلم انشااله بشه تو قرارای بعدی همدیگه رو ببینیم
زهرامامانه ایلیا جون
16 خرداد 92 3:37
سلام عزیزم خوبی
مامان علی خوشتیپ
22 خرداد 92 14:08
ببخشید ما مدرسمون دیر شد.منم بههمه تبریک میگم


شما هر وقت که تبریک بگی برای ما قابل قبوله عزیزم