مسافران آسمانی مسافران آسمانی ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

مسافران آسمانی

من کچل شدم...

1391/2/29 14:11
نویسنده : عمه معصوم
1,803 بازدید
اشتراک گذاری

ببینید مامان و بابا منو چکار کردن...ناراحتالبته مامانم میگه اینجوری هم خوشکلی اما خالم میگه با مو خوشکلتر بودم...

به نظر خودم که همه جوره خوشکل خوشکلم...از خود راضیاز خود راضیاز خود راضی

این کلیدا هم که تو عکسا میبینید ، کلیدای گاوصندوقمه...همیشه و همه جا همراهمن...حتی وقتی میخوام بخوابم از خودم جداشون نمیکنم...آخه چیزای شخصی و مهمی توش دارم...

 

 

اینجا هم جلد موبایل دادن دستم که مثلا کلیدامو بگیرن...اما من زرنگتر از این حرفام... گول نخوردم...

الهی فدات بشم که هر شکلی باشی واسه من خوشکلی نفس خاله...آخه برات نقشه ها دارم جوجوی قشنگم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (57)

زن عمو منصوره
29 اردیبهشت 91 0:56
عزیز دلم.
به نظر من هم کچل شدی ،خوشکل شدی


مرسی زن عمو جونی...چشماتون قشنگ میبینه...
مامان اندیا
29 اردیبهشت 91 2:24
ماشالله گل پسری مامانش راست میگه خیلی هم خوشگل و نازه
فدات بشم خاله جان حالا چی داری تو گاو صندوقت


کلی چیزای شخصی دارم خاله جون ، برای بعدها که بزرگ میشم لازم دارم...
مامان آرشام
29 اردیبهشت 91 11:50
آفرین به گل پسر قند عسل که گول نمی خوره


بله دیگه...الکی که خان نشدیم...
ilijoon
29 اردیبهشت 91 12:49
اي جانمممممممممم جيگر
چقده نازي تو من هم با نظر خودت موافقم همه جوره نازي چه با مو چه بي مو


جدا...؟منم همینو میگما اما خاله معصوم میگه با مو خوشکلترم...
مبین فرفری
29 اردیبهشت 91 15:32
سلام عزیزم کو کچلی من که نمیبینم باید سرت سفید سفید میشد تا چشمو بزنه .عزیزم مبارک باشه


آخه انقدر تو آرایشگاه جیغ زدم که نذارم بیشتر از این موهامو کوتاه کنه...
مامان علي خوشتيپ
29 اردیبهشت 91 15:48
نازيييييييييييييي.خيلي خوشگل شده.يه جورايي شبيه اي كيو سانه


ای کیوسان از نوع محمدفرزام...
رضوان مامان رادین
29 اردیبهشت 91 16:59
ای جان عزیزم
مامانت راست گفته خیلی ناز شدی.


مرسی...منم باهاتون موافقم...

مامان کیاوش
29 اردیبهشت 91 20:31
عزیزم چه خوشگل شدی


مرسییییییییییییییییییییی
مامان اتنا
29 اردیبهشت 91 21:19
فدای این گل پسری مگه فرشته زشتم میشه فرشته فرشتست چه با مو چه بی مو


وااااااااااای مرسی عمه آتنا...برو به این خاله معصومم بگو همش بهم میگه کچلو کچلو...
مامان احسان
30 اردیبهشت 91 8:58
سلام مبارکه عزیزم پس شما هم مثل پسر من خوشگل خوشگل ها شدی


ببببببببببببببله...اونم چه جوووووووووور...
مامان امیر مهدی
30 اردیبهشت 91 11:42
عزیز دلم خیلی ناناز شدی
به نظرم با مزه تر شده


ممنون که انقدر بهم لطف دارید...
مريم مامان برسام
30 اردیبهشت 91 12:03
خاله هر جوري باشي قشنگي نداشتن مو چيزي از خوشگليت كم نميكنه
معصوم جون مرسي كه به وبلاگ برسامي سر ميزني حسابرساي شركت حسابي وقتم و گرفتن سرم يه كم شلوغه چشم حتما زود به زود ميام آپ ميكنم


ممنون خاله جان...قابل توجه خاله معصوم که نگه کچلوی زشت...
مرسی عزیزم...انشاالله زودتر عکسای برسام جونو ببینم
مامان اتنا
30 اردیبهشت 91 12:40
قالب نایت سلکت بود اشتباه گفتم عزیز


آهان ، مرسی گلی...
مادر کوثر
30 اردیبهشت 91 13:29
مامان آرشام
30 اردیبهشت 91 13:43
هزار ماشاءالله . خاله به مامان بگو برات اسپند دود کنه ماه شدی عزیزم


چشم چشم...میگم برای من و آرشام جون اسپند دود کنه...
مامان محمدرضا
30 اردیبهشت 91 14:14
مرسی خاله ی مهربون
بابای دوقلوها
30 اردیبهشت 91 14:19
وجود تو عشقه قند و نباتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
چه با مو چه بی موووو

چقدم خوردنی شدی تو این عکس

عمه معصوم اجازه میفرمائید یه گاز بزنیم


صاحب اجازه اید اما اگر زمین لرزه ای چیزی آمد...به حساب خودتون...
ثمین
30 اردیبهشت 91 18:47
سلام! یکی از کاربران ژرورنال دنیای نفیس سوالی داشتن که قرار شد به اشتراک بزاریم. اینکه: چه لباسهايي براي سيسموني بخريم؟؟؟ خوشحال میشم شما هم نظرتون رو برامون بگید تا مامانای جدید استفاده کنن! منتظرتون هستیم
مامان فاطمه
30 اردیبهشت 91 23:31
گل پسري تو كه مو داري كجا كچلي ؟
ولي اينجوري هم بامزه اي ؛هم خوشگل.


ممنون خاله جون...بابا یکی اینو به خالم بگه...عصبانیم کرده همش بهم میگه کچلو...
مامان سمانه
31 اردیبهشت 91 2:34
وای چه پسمل کچل با نمکی خدا نگه داره براتون

از اینکه به ما سر زدید خوشحال شدیم و ممنون بابت پیغام تبریکتون


خواهش میکنم عزیزم...خدا همه نینیها رو حفظ کنه...
آرزو مامان نیکی
31 اردیبهشت 91 7:10
مبارکه عزیزم ولی کچل نشدی مامان مبین راست میگه فقط یه کم کوتاه شده
ولی کچلی هم بهت میاد حالا وقتی رفتی سربازی اونقد مثل خودتو میبینی


راست میگین...؟یعنی ناراحت نباشم؟؟؟
مامان طاها
31 اردیبهشت 91 11:01
ای ناز بشی تو چقدر با مزه ایی. بووووس.
مامان طاها
31 اردیبهشت 91 11:02
ما شا الله
هر روز خوشگل تر از دیروز
اسپند یادتون نره



چشم عزیزم...شما لطف دارید
معصومه عمه پرهام
31 اردیبهشت 91 11:18
هر جوری باشی خوردنی هستی گل پسری

مواظب کلیدهات باش عزیزم

یعنی اگه مجمدفرزام پیش من بود تا حالا قورتش داده بودم


وایییییییییییییییی...نه پس خاله جونش چکار کنه...؟نصفشو قورت بده که یکمیش واسه من بمونه...
مامان آرتین
31 اردیبهشت 91 14:03
سلام دوست عزیز.ممنون که به ما سر زدین.
خوش به حال مسافران آسمانی بخاطر داشتن عمه مهربون و با توجهی چون شما. خدا حفظتون کنه


خواهش میکنم گلم...شما لطف دارید ، آرتین جونو ببوسین...
مامان پارسای انشتین
31 اردیبهشت 91 16:53
عزیزم کچلیت هم خوشگل و بامزه است . جونم که گاوصندوق هم داری خاله . به نظر من شما مسافران آسمانی تو هر شکل و قیافه ای که باشین نازو تو دل برو هستین . دوستتون دارم .


وااااااااااااااااااایییی...کلی ذوق کردیم خاله مهربون ، خیلی دوستتون داریم بوس بوس
متین مامی ایلیا
31 اردیبهشت 91 16:54
عزیزه دلم هر جوری باشییییییییییییییییییی خوشکلی تازه الان خوردنی تر شده اگه پیشم بودی کلی ماچت میکردم


خاله متین اینو به خاله معصوم بگین که هی نگه کچلوی زشت...
ilijoon
1 خرداد 91 14:44
دوستون دارم عزيزاي من


مرسییییییییییییی...ما هم دوستتون داریم
ilijoon
1 خرداد 91 14:45
ممنون دوست خوبم كه به وبمون مياييد وبا نظراتتون وبمونو زيباتر ميكنيد دوستت دارم مهربونم


خواهش میکنم ، منم دوستت دارم...
ilijoon
1 خرداد 91 14:46
مامان اميرحسين كوچولو
1 خرداد 91 18:05
سلام عزيزم آره واقعا همه جوره خوشگلو بانمكي .
راستي كليداتو به هيشكي نديا فقط فقط به من بده باشه خاله جون ميبوسمت


میدونم خیلی خوشکلم خالمم میدونه ها اما من که میدونم چرا میگه کچلو...
نگین مامان رادین
2 خرداد 91 1:03
سلام عزیز دلم قربونت بشم که همه جوره خوشتلی ،ولی من عکسهای که کچل باشی ندیدم گل پسر ولی مطمئنا که بازم ناز و خوردنی هستی


خدا نکنه خاله جون...شما به من لطف دارین
پریا
2 خرداد 91 8:16
وای چه کچل خوشگلی، هر کچلی به این خوشگلی نمیشه. معلومه که گل پسرمون خوشگلیش از اون صورت ماه و دوست داشتنیشه و فقط از موهاش نیشت. هر چند موهاشم خیلی خوشگل بودند. ماشاء الله به این قند عسل


خیلی ارادت دارم بهتون خاله پریا...اینو به خاله معصومم بگین که همش میگه کچل شدی خوشکلیاتم رفته...
ilijoon
2 خرداد 91 13:23
دوستتون دارم خيلييييييييييييييي ممنونم از اين همه محبتي كه نسبت به ما داريد


ممنون عزیزم ، ما هم خیییییییییییییییلی دوستتون داریم ، بوس بوس
پریا
2 خرداد 91 13:49
سلام عزیزم، خاله معصوم داره از افعال معکوسه استفاده می کنه و الا خودش هم میدونه که کچل به این خوشگلی توی دنیا پیدا نمیشه.


بله خاله جون...منم به همین دلخوش کردم...
مامانی آیناز
3 خرداد 91 1:36
عزیزم اعتماد به نفست رو کاملا حفظ کن که همه جوره خوشگلی


ممنون ، چشماتون قشنگ میبینه...
مامان پریسا
3 خرداد 91 16:54
خوشکل بودی . خوشکل تر شدی.

مواظب باش شب میام از تو خواب میبرمشون


واییییییییییی نههههههههههههههه...اونوقت ما چیکار کینم...؟؟؟؟؟
محمد
4 خرداد 91 10:44
امام محمد باقر(ع):

اگر مومنی را دوست دارید آمدن ماه رجب را به او مژده دهید. التماس دعا


محتاجیم به دعاتون...
مونا(مامان آرمان)
4 خرداد 91 13:26
عزیزم تو کچل باشی یاموداشته باشی فرقی نداره درهرصورت خوشگلی
مامان مانی
5 خرداد 91 17:28
آخی ، تازه شدی مثل مانی من
ولی شما کوچولوها هر جوری که باشید قشنگ و تودل برو هستید


مرسی خاله جون ، پس من و مانی هر دومون کچل خوشکل شدیم...هورااااااااااااااااااااا
مامان فرزین
5 خرداد 91 22:22
سلام ممنون که به سایت فرزین جون سر زدید.من شما رو لینک کردم اگه دوست دارید میتونید ما رو هم لینک کنید .خوشحال میشیم.


ما هم شما رو لینک کردیم دوست عزیز
مامان احسان
6 خرداد 91 8:43
سلام ممنون که به ما سر زدید چشم خاله قول میدم دیگه اجازه ندم بابایی اینجوری موهامو کوتاه کنه خودم هم خیلی ناراحتم


بی بلا چشمای قشنگت عزیزم...همه جوره خوشکلی اما موهات یه چیزه دیگس...
مامان پسر خرداد
7 خرداد 91 8:49
مامانی خوشگل شده پسری ما
ilijoon
7 خرداد 91 18:47
زهرا مامان زکریا
10 خرداد 91 12:19
سلام به جای من صورت ماهشونو ببوسین
مريم مامان برسام
10 خرداد 91 12:52
من آپ كردم معصوم جون شما هنوز آپ نشدي منتظريم ما تا بدونيم نوه هاي خاندان خان بابايي شما چيكار ميكنن


آپ کردیم عزیزم...اما رمز داره الآن میام و بهت رمز میدم
نایسل
11 خرداد 91 11:55
بی منظورن خیلیییییییی
راستی من برم دیگه گلم دیرم شده


برو به سلامت عزیزم...بوس بوس
مادر کوثر
16 خرداد 91 19:55
سلام. وای چه نانازههههههههههه
مادر کوثر
16 خرداد 91 19:56
از امکانات جدیدوبلاگ کوثرجون ارسال خبرنامه به دوستان عزیزی هست که مایلن از طریق ایمیلشون از به روز شدن اینجا مطلع بشن. برای عضویت کافیه نام و آدرس ایمیل خودتون رو در منوی سمت راست (پایین بخش امکانات وب) وارد کرده و گزینه ارسال به خبرنامه رو بزنید. ممنونم


حتما عزیزم...در اولین فرصت عضو میشیم
سپیده
21 خرداد 91 1:58
بابای کیان
24 خرداد 91 11:15
عزیزم خیلی ناز شدی. یک مرد باید کچل باشه، باید شکم داشته باشه، باید مثل شما موبایل داشته باشه. می بوسمت توپولی


پس خوش به حال من که همه اینا رو دارم...
Maman mona
26 خرداد 91 22:24
Kam peydayi
بابای آقا کیان
27 خرداد 91 14:36
به نظر من هم کچل شدی ،خوشکل شدی دیگه به ما سر نمیزنید. منتظر یادداشت های قشنگتون هستم
مامان بهداد
14 تیر 91 14:41
سلام نی نی ما دنیا اومد


به سلامتی ، قدمش مبارک ، انشاالله که خدا براتون حفظش کنه
مامان زهره
24 تیر 91 12:07
به من هم كليد هاي گاو صندوقت را مي دي عشق مامان


بذلرید فکرامو بکنم...بعد بهتون جواب میدم خاله جونم...
مامان سینا و سعید
17 شهریور 91 16:59
این کجاش کچله؟؟؟؟؟؟؟؟؟


خب به هر حال کچله دیگه...
مامان سینا و سعید
28 شهریور 91 16:43
سلام پس پسرای منو ببینید چی میگید