مسافران آسمانی مسافران آسمانی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

مسافران آسمانی

معرفی خان اول

1390/12/18 11:28
نویسنده : عمه معصوم
515 بازدید
اشتراک گذاری

اولین فرزند زاده خان بابا ، روز چهارشنبه 3 فروردین 1390 ساعت 2:٢٠ بعد از ظهر در بیمارستان بزرگ نفت دیدگان مبارکشو به روی هستی باز کرد و موجی از شادی رو به خانواده خان بابا هدیه داد...

خوش آمدی طلای من...

مشخصات عزیز دل عمه وقت تولد :

 وزن:                    2983 گرم

 قد:                     46 سانتیمتر

 دور سر:               34 سانتیمتر

وقتی رفتیم بیمارستان برای عیادت خان اول ،انقدر معصومانه خوابیده بود که تقریبا تمام مدت تو بغلم بود و دوست نداشتم ازش چشم بردارم...

 مادرجون برای هر کدوم از  نوه هاشون ،  یه اسم انتخاب کردن ، اسم خان طاها رو گذاشتن ابن سینا و عمو حسین هم که خان صداش میکنه...

نفس عمه الآن 11 ماه و 7 روز سن داره و میتونه بشینه ، بایسته و با کمک گرفتن از دیوار راه بره ، دست بزنه ، بای بای کنه ، حرکات موزون انجام بده..... و از همه مهمتر، خنده هاشه  وای که وقتی میخنده دوست دارم بخورمش از بس قشنگ میخنده...

طاها جان علاقه خاصی به توپ داره و تازگیا یاد گرفته با پا به توپ ضربه بزنه...

من عاشق قهقهه زدنشم که باعث میشه همه باهاش بلند بلند بخندن...

طاهای عزیزم تا بیکران دوستت دارم ،خیلی بیشتر از همه ستاره های آسمونا...

 روز چهارشنبه ١٩ بهمن ١٣٩٠ ،  اولین مروارید شازده کوچولوی عمه ، روی لثه فک پائینش خودنمایی کرد تا همگی از انتظار برای دندون درآوردن طاها گلی بیرون بیایم

راستی مامانیه طاها گلی یه وبلاگ واسش درست کرده که آدرسشو براتون میذارم حتما برید ببینید

www.tahapesarebaba.niniweblog.com

اولین عکسی که از گل پسر گرفتم 9روزه بود...

خواب یک فرشته آسمونی:

اینم چند تا عکس دیگه از گل پسر عمه که الهی  هزاران بار فداش بشم ...

 

جدیت خان اول: 

وقتی خان جدی میشود

 

شباهت خان اول با اجدادش:

شباهت خان با اجدادش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مادرجون نسرین
19 اسفند 90 20:22
اولین بار 20 دقیقه بعد از تولدت بود که دیدمت در حالیکه داشتی زبونتو دور لبات میچرخوندی که با دیدنت احساس کردم دنیا به نام من قباله شد...
انقدر محوت شدم که صدای پرستار منو به خود آورد که خانم بیایید بیرون...
طاهای مادر ،خیلی عزیزی...


مرسی مادر جون ، منم خیلی دوستتون دارم یه عالمه...