مسافران آسمانی مسافران آسمانی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

مسافران آسمانی

نوشته های خودمونی عمه معصوم

1390/12/21 11:44
نویسنده : عمه معصوم
660 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا ... همیشه ترا به خاطر همه داده ها و نداده هایت شاکر بودم ...

 یه وقتایی سختیهای زندگی باعث شده تا باهات درد دل کنم و گاهی هم گلایه...اما تو خود میدانی که هماره به حکمت کارهایت ، ایمان دارم و میدانم میبینی ، آنچه را که من ...این بنده کوچک درگاهت نخواهم دید...

امروز بیش از هر وقت دیگری ترا سپاس می گویم ...

ترا سپاس بخاطر همه آنچه که تا کنون به ما ارزانی داشته ای.....

ماشاالله...امسال 3 تا مسافر بهشتی از آسمونت به خاندان خان بابایی هدیه دادی ...

 که تا بینهایت ها هم ترا شاکر باشیم باز هم کم است...

وای که این کوچولوهای دوست داشتنی چه شادیه بی پایانی رو با خودشون به ارمغان آوردن...

با خنده هاشون میخندیم ، با گریه هاشون دلمان میلرزد و با هر نگاه کودکانه معصومشان غرق در دریای نگاهشان میشویم...

به قول مادر بزرگم(مادر خان بابایی) که انشاالله خدا سالیان سال برامون نگهش داره  خدایا کرور کرور شکرت ، آنقدر که تو راضی باشی...

فقط خدا می داند که خان بابایی و مادرجون چقدر این هدایای آسمونی رو دوست دارن...

خدایا بی اندازه ترا سپاس ...ترا به بزرگی و جلال و جبروتت ، قسمت میدهم که...

 آنها را در پناه الطاف بی پایانت ، سلامت بداری و به این هدایای آسمانیت

 عمر با عزت عطا کنی...

عمه جون با ذره ذره وجودم دوستتون دارم خیییییبلییییییییییییی  خییییییلییییییییییی زیاد  

و صمیمانه برایتان آرزو میکنم که عاقبت بخیر شوید..... به قول مادرجون

                               ایمان صالح ، تن سالم و رزق حلال نصیبتان شود...آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

❤ عمه ی امیرحسین ❤
11 اسفند 90 14:20
از اینکه هم استانی هستیم خوشحالم @ منم امیدوارم بتونیم دوستای خوبی برای همدیگه باشیم توی این دنیای مجازی . شما ساکن کدوم شهر هستید؟؟


از اینکه به ما سر میزنید ممنونم عزیزم
آرزو مامان نیکی
11 اسفند 90 14:48
سلام چه خانواده جالبی
امیدوارم همیشه شاد و خوشحال کنار هم باشید
ممنون که پیشمون اومدید


مرسی از بازدیدتون عزیزم
با اجازه شما رو لینک میکنم...
معصومه عمه پرهام
11 اسفند 90 17:48
سلام به عمه ی مهربون که هم اسمیم و انگار هم استانی هم هستیم نی نی های نازی دارید خدا حفظشون کنه پیش ما هم بیاید
معصومه عمه پرهام
11 اسفند 90 23:37
فکر کردم شمام معصومه ای. آخه بعضی دوستام واسه مخفف بهم میگن معصوم
در هر حال از آشنایی باهات خوشحالم


منم از آشنائیتون خوشوقتم...
عروس سوم خان بابا
12 اسفند 90 13:35
سلام عمه معصوم
ما هم شما رو دوست داریم وماهم خدا رو شاکریم به خاطر این فرشته ها
امیدوارم که عاقبت به خیر شوند



انشاالله ... به لطف خدا و با داشتن این مامانای خوب حتما که عاقبت بخیر میشن...
مامان معين
14 اسفند 90 10:40
مرسي از اين آرزوي قشنگ ، واقعا تكان دهنده بود


ممنون از لطفتون ، انشاالله همه نی نی ها عاقبت بخیر بشن...