مسافران آسمانی مسافران آسمانی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

مسافران آسمانی

هدیه نوروزی دردونه های عمه

1390/12/27 13:27
نویسنده : عمه معصوم
928 بازدید
اشتراک گذاری

امسال اولین سالی هست که هر سه تا نوه قشنگ و عزیزمون در جمع خانواده حضور دارن ...

از چند روز قبل تصمیم گرفتم براشون هدیه عید نوروز بگیرم  ... اما یه مشکلی وجود داشت آخه من دوست داشتم هدیه هر سه تا فینگیلی مثل هم و هم رنگ باشه ، اما هر چی که گشتم نشد، یعنی هر چی بیشتر میگشتم کمتر میدیدم ، کلی مغازه رفتم اما یا یکرنگ نداشت یا از یه مدل و یه رنگ سه تا سایز مختلف نداشت...

 

خلاصه سرتون رو درد نیارم ...راستش لباس زیاد بود اما هیچ کدوم نبود که یک شکل باشن...

در نهایت راضی شدم که از خیر یک رنگ بودنش بگذرم ...

و بعد از کلی جستجو بالاخره یه مدل لباس واسه 3تا جوجو طلا پیدا کردم در سه سایز متفاوت ...

هوووووووووووووورااااااااااااااااااااااااااااااا یافتمممممممممممممممممممممممم و کلی ذوق و شادی

niniweblog.com       niniweblog.com       niniweblog.com

 ازشون عکس گرفتم که براتون میذارم خودم که از مدلش خوشم آمد... 

 

niniweblog.com

 

طاها گلی :

 

niniweblog.com

 

محمدفرزام گلی:

niniweblog.com

 محمد گلی: 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

معصومه عمه پرهام
21 اسفند 90 19:05
دست عمه جون درد نکنه با این سلیقه قشنگش. هر سه تا رنگش خوشکلن مبارکشون باشه. ایشالا وقتی لباس ها رو تن گل پسرا کردی عکسشون رو بذار



چشم ، حتما عزیزم
مامان علي خوشتيپ
21 اسفند 90 19:14
خيلي قشنگن.مباركشون باشه


مرسی عزیزم
عروس بزرگه خان بابا
21 اسفند 90 21:40
چه خوش سلیقه ای خاله جون.
از کجا میدونستی من رنگ قرمز دوست دارم.
مرسی و و


مرسی عزیز خاله ، الهی بلا گردونت بشم جیگرم مطمئنم که بهت میاد پسر رخت برازنده من...مبارکت باشه...
عروس سوم خان بابا(مامان محمد)
26 اسفند 90 1:04
سلام عمه جون
مرسی از هدیه هاتون
مال من از همه گشنگتره ( زورتون بیاد )
ههووووووراااااااااااااااااااااااااا کادوووووووووووووووووو




قابل نداره پسملی قشنگم...

ilijoon
25 اردیبهشت 91 15:40
دستتون درد نكنه عمه جون چه باسليقه ايليا جون من هم عاشق بن تنه ولباسهايي با عكس بن تن رو خيلي دوست داره ماشاالله رنگهاشون هم يكي از ديگري قشنگترند


مرسی عزیزم...چشماتون قشنگ میبینه...