مسافران آسمانی مسافران آسمانی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

مسافران آسمانی

وقتی کوچولوها کارمند می شوند...

1390/12/27 10:07
نویسنده : عمه معصوم
642 بازدید
اشتراک گذاری

 

دیروز برابر با  چهارشنبه 24/12/1390 آقا محمد برای اولین بار کارمند شدن رو

به همراه من ، یعنی عمه معصوم جون چشمک تجربه کرد...

عمه این همه اشتیاق واسه چیییییییییییییی ... الهی بگردمت که از حالا خودتو به زحمت میندازی واسه یه لقمه نون...؟

مشروح اخبار روز اول کاری :

در حدود 45 دقیقه ی اول ، پسملی خواب تشریف داشتند...

بعد از بیدار شدن ، کمی خندید و بعد نق نق و بعد هم بله نیاز به تعویض ...

بعد کمی شیر نوش جون کردن ، سردل صاف شد و کنجکاوی شروع شد به شکلی که ملاحظه میفرمایید...

 

این دیگه چیه...؟متفکر

 

 

 برام شیر بیارید...

 

آخییییییییش چه چسبید...

 

دیگه مامانمو میخواااااااااااااااااااام...

                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان علي خوشتيپ
26 اسفند 90 0:35
نوروز را سپاس می گویم که بهانه ای است برای

نکو داشت آنهایی که به یادشان هستیم.

پيشاپيش نوروز فرخنده باد . . .

.


مرسی عزیزم
عروس سوم خان بابا(مامان محمد)
26 اسفند 90 1:14
سلام
خودتون قضاوت کنید ...
کی مثل این فرشته نصیبش شده ؟/
مامان عاشقته گل پسرم
ممنونم از این که اون روز حسابی پسر خوبی بودی و گذاشتی مامان کارشو انجام بده
مرسی عمه جون که به ما کمک کردی
انشاالله بتونم جبران کنم
بوس بوس واسه عمه طلا



من کاری نکردم خانمی...به جاش من باید تشکر کنم که برام یه روز کاریه به یاد ماندنی شد...
بابای دوقلوها
26 اسفند 90 6:49
آفرین کارمند خوب که تو کارش جدیه. خیلی جالب بود.
خدا محمد گلی رو حفظش کنه.
سال خوبی رو براتون آرزو میکنم


خیییییییییییییییییللیی هم جدیه ...
شما هم سال خوبی داشته باشید...
آرزو مامان نیکی
26 اسفند 90 14:51
واااااااای چه باحال فک کنم اونجا ریاست میکرده ها
امیدوارم بزرگ شد واقعا رییس بشه نه کارمند


انشاالله...مرسی که برای پسملی آرزوی خوب کردین...
مامان احسان
29 فروردین 91 13:42
سلام عزیزم خدا هر سه کوچولوتونو براتون حفظ کنه
ilijoon
24 اردیبهشت 91 22:50