مسافران آسمانی مسافران آسمانی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

مسافران آسمانی

عکسای جدید محمد جان

1391/1/30 13:28
نویسنده : عمه معصوم
2,684 بازدید
اشتراک گذاری

اینا عکسای محمدخان ، نوه سومی خان باباست...انقدر معصومانه به خواب رفته بود که زود موبایلمو آوردم و ازش عکس گرفتم تا خواب فرشته کوچولو رو همیشه ببینم...یه پسمل آروم و خنده رو...الهی قربونت برم که معصومیت و پاکی تو صورتت موج میزنه...ماچماچماچ

خواب یک فرشته

 

خواب یک فرشته

فرشته کوچولو اینجا از خواب بیدار شده...عمه فدای نگاه کردنتم بشه...من بهش میگم بابا کوچولو...آخه هم اسم خان باباست...

بیداری فرشته

واینجا داره گریه میکنه...هر چند گریه هاشم معصوم و مظلومه...واااااااااااااااااااای وقتی گریه میکنه دلم خیلی به درد میاد...البته همیشه از گریه کردن همه بچه ها ناراحت میشم اما باور کنید گریه های آقا محمد خیلی دلسوزه...انگار داره التماس میمنه ...نمیدونم کلا طاقت دیدن گریشو ندارم...

گریه فرشته کوچولو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

مریم مامان نخودچی
30 فروردین 91 11:19
سلام سلام این پیام امروز توی یه وب خوندم منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش
مامان محمد مانی
30 فروردین 91 13:02
سلام
محمد مانی تو مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده.(با اسم مانی کوچولو)
ممنون میشم که بهش رای بدید. رای گیری از اول اردیبهشت شروع میشه.
http://noruz1391.niniweblog.com/post644.php


چشم عزیزم...حتما
خاله ماني
30 فروردین 91 13:52
با سلام
محمد ماني در مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده و منتطر آراء دوستان خوبشه
لطفا تشریف بیارین



چشم خاله جون...
آرزو مامان نیکی
30 فروردین 91 14:03
آخی الهی چه قشنگ میخوابه مخصوصا با اون دستای خوشگلش
معلومه خیلی دوسش داریا خوبه اونیکیا هنوز کوچیکن وگرنه حسودیشون میشد
خدا حفظشون کنه


مرسی عزیزم...نه حسودی نمیکنن آخه هر سه تاشون برام یه اندازه عزیزن...
عروس سوم خان بابا(مامان محمد)
30 فروردین 91 15:19
سلام عمه جون
مرسی از شما که اینقدر عکسای خوشکل از من میزاری ، عمه خاطر خواه زیاد پیدا میکنم ها ، اونوقت میخوای چیکار کنی ؟ اگه چشم خوردم ؟


خدا نکنهعمه جون...مادرجون هر روز صبح براتون صدقه میده، نگران نباش عزیزم...
بابای دوقلوها
30 فروردین 91 21:25
سلام
الهی الهی
چه خواب نازی
نمیدونم چه خوابی میبینه که دستاشو مشت کرده
فکر کنم داره با فرشته ها مشت بازی میکنه
گل واسه محمد جان


راستش ما خودمونم تو این موضوع موندیم...شایدم به قول شما مشت بازی با فرشته هاست...
نگین مامان رادین
31 فروردین 91 0:53
ای جونم چه قد خوشگله چه قد ناز خوابیده ،از عکس هاش مشخصه که مظلومه و مظلومانه گریه می کنه وای که اگه من اونجا بودم زودی بغل می کردم و نمی ذاشتم حتی یه اشک از چشاش بیاد.


مرسی خاله نگین جون...بله من خیلی پسمل خوبیم...راست میگمااااااا...
مامان محمدرضا
31 فروردین 91 14:08
مرسی عزیزم لطف داری
نگین مامان رادین
31 فروردین 91 17:32
خاله های گلم و دوستهای عزیزم رای گیری شروع شده نمی خواهید برید و به من رای بدید. رای گیری تو همون وبی یه ادرس پایین همین پست،رای تون رو تو پست رای گیری مسابقه نی نی متفکر بزارید و فقط کافی اسم من رو بنویسید بازم ممنون از همتون.
این هم ادرس سایت خاله پریسا

http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php


چشم چشم...یادمون نمیره خاله نگین...

مامان اندیا
31 فروردین 91 17:40
هزارتا بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس خوشگل برا نوادگان خان بابا
خدا حفظتون کنه


مرسیییییییییییییی خاله جون...آندیا جونی بوس رو بگیر که اومد...
متین مامی ایلیا
31 فروردین 91 17:58
عزیزم، فرشته کوچولوی نازم یه عالمههههههههههههه دوست دارم


مرسی خاله جون...ما هم یه عالمه ایلیا گلی رو دوست داریم...
مامان طاها
31 فروردین 91 19:56
الهی چقدر ناز و ملوس شدی تو.
خدا حفظت کنه عسیس خاله.


میسی خاله جون...خدا طاها جون رو هم حفظ کنه...
مامان علي خوشتيپ
1 اردیبهشت 91 9:50
سلام عزيزم.خصوصي
واقعا معصومانه خوابيده


ممنون عزيزدلم...
بابا کامران
1 اردیبهشت 91 12:52
آخ که چه پسر خوشملی. ای جونم عزیزم گریه نکن. خدا همیشه براتون سالم نگهش داره


مرسی بابایی...ایشاالله نینی شما هم سالم به دنیا بیاد...

آرزو مامان نیکی
2 اردیبهشت 91 11:09
سلام به عمه خوش قول
ممنون که امانتیا رو دستشون رسوندی


خواهش میکنم آرزو جون...انجام وظیفه بود...
مامان طلا
2 اردیبهشت 91 12:26
سلام . خیلی نی نی تون نازه مشاله . اسم وبلاگتون هم خیلی به دل میشینه


ممنون عزیزم...چشماتون قشنگ میبینه...
مادر کوثر
2 اردیبهشت 91 14:58
مامان اندیا
2 اردیبهشت 91 16:50
عزیزم چقد ناز خوابیدی


من همیشه ناز میخوابم خاله جونی...
نایسل
2 اردیبهشت 91 19:46
جیگرشو برم من
نایسل
2 اردیبهشت 91 19:46
من لینکیدم عشقم


منم لینکیدمت عزیزم...
نایسل
2 اردیبهشت 91 19:47
راستی گلم نظر لطفته بوسسسسس خودت با نمکی


لطف داری عزیز دلم...
معصومه عمه پرهام
3 اردیبهشت 91 0:01
چقدر ناز و معصوم خوابیده محمد جون

تو عکس دوم انگار خودشو به خواب زده شیطون


معصومه جون همیشه وقتی خوابه به نظر میاد خودشو به خواب زده...
عمه ی امیرحسین
3 اردیبهشت 91 0:42
چه عکسای خوشکلی . چه آروم خوابیییده
محمد
3 اردیبهشت 91 10:19
ماشاءالله به محمد جان.
شاد باشید وسلامت


مرسی از لطفتون...
پریا
3 اردیبهشت 91 10:40
ای جان، خدایی خیلی مظلومه. خدا نگهدارش باشه انشاء الله. از طرف من ببوسیدش زیاد. خیلی ماهه.


ممنون پریا جون...خدا محمدصدرا جون رو هم حفظ کنه...
مامان محمدرضا
3 اردیبهشت 91 10:50
فکر همون موقع سرپا نگهم داشته
محمد
3 اردیبهشت 91 10:52
سلام بر آبجی عزیزم
وقتتون به خیر وشادی . البته
من با افتخار جزء دوستانم قرارتون دادم
شاد باشید وسلامت


من هم با کمال میل شما رو لینک میکنم...
مامان محمدرضا
3 اردیبهشت 91 10:55
باعث افتخاره

منم با اجازه لینکتون می کنم


مرسی عزیزم...
آندیا
3 اردیبهشت 91 11:02
سلام خوشکل الهی که خدا نگهدارت باشه
ثمین
3 اردیبهشت 91 11:54
سلام عزیزم
لینک شدین! محمد جان به جمع دوستان دنیای نفیس خوش اومدی
لطفا منو با اسم " ژورنال دنیای نفیــــــــــس" لینک کنید


بله ، حتما عزیزم...
فاطمه عمه علی آقا
3 اردیبهشت 91 17:29
وااااااااای جه ناز خوابیده....ای کاش میدیدمش یه بوس گندش میکردم


مرسي عزيزم...شما هم علي جون رو ببوسيد...
مامان امیر مهدی
4 اردیبهشت 91 12:29
ممنون که به ما سر زدین شما رو به چه اسمی لینک کنم؟ راستی کدوم منطقه ساکنین
متین مامی ایلیا
4 اردیبهشت 91 12:54
مرررررررررررررررررسی خاله جونی
به خاطره قالبه وبلاگشه درستش کردم


انجام وظیفه بود...خدا رو شکر...لااقل راحت وبلاگ گل پسرو میبینم...


متین مامی ایلیا
4 اردیبهشت 91 14:22
سلام خاله جونیییییی مبارکههههههههههههه عزیزم من واسه مطالب جدیدت نمیتونم نظر بذارم باز نمیشه واسه همین رو قبلیش میذارم، راستی اگه وبم و دیدی بهم خبر میدی که درست شده یانه مرسی


چشم ، حتما عزیزم...
مرتضی
6 اردیبهشت 91 16:23
سلام دوست عزیز ،وبلاگ جالبی داری ،دوست دارم باهم تبادل لینک و برو بیا و اظهار نظر داشته باشیم،اگه موافقی و افتخار میدی منو با عنوان دوست آخرالزمانی یا بصیرت آخرالزمانی لینک بفرما و دوباره بفرما که شما رو با چه عنوانی لینک نمایم.امیدوارم موفق باشی ، همیشه و همیشه.
مامان آرشام
12 اردیبهشت 91 9:01
آخی چه پسر خوشگلیه، خدا بهتون ببخشه
مبین فرفری
12 اردیبهشت 91 18:24
وای گوگولی من بوس بوس


مرسی...منم مبین جونی رو میبوسم...
مامان طاها
16 اردیبهشت 91 12:11
چقدر ناز میخوابی تو.